Case

Wie is Jelle Klokman?

Met zijn hoofd in de wolken en zijn voeten in de klei. Zo zou je de achtergrond van Jelle Klokman het best samen kunnen vatten. Naast zijn Master in Media Culture, bezit hij reeds 4 jaar aan ervaring op het gebied van filmmaken. Sinds 2 jaar worden deze krachten gebundeld onder de vlag van Velcromedia, het bedrijf dat video content bedenkt èn maakt. “Er moet meer rendement gehaald worden uit kwalitatieve video content”, dat is de missie van dit bedrijf.

Als er al uitvoerig nagedacht is over de invulling van een video, dan wordt vaak nog steeds vergeten hoe deze video uiteindelijk wordt verspreid. Wanneer een video niet bekeken wordt, had hij net zo goed niet gemaakt hoeven worden. Dat is natuurlijk zonde, daarom nemen we de marketing mee in onze dienstverlening. Hoe gaan we hierbij te werk? In een oriënterend gesprek stellen we vast welke doelen behaald dienen te worden, op basis hiervan stellen we een plan op voor de productie en distributie van de video.

Producties kunnen op alle manieren vormgegeven worden, neem voor advies gerust contact op! Of lees verder over contentstrategie.